Zašto je SEO važan za male poduzetnike

Zašto je SEO važan za male poduzetnike

SEO (Search Engine Optimization) proces je optimizacije internetskih stranica za tražilice. Točnije, radi se o skupu tehnika čiji je cilj organsko povećanje prometa određenog internetskog sjedišta, kao i povećanje kvalitete samog internetskog sjedišta.

Kao vlasnici male tvrtke, često ste multitaskeri. Odgovorni ste za nadgledanje financija, upravljanje osobljem i marketingom vaše tvrtke za rast poslovanja.

Mnogi vlasnici malih tvrtki osjećaju se zagušeni količinom područja odgovornosti kojima upravljaju. Optimizacija za pretraživače (SEO) možda im nije na radaru kao prioritet. Međutim, dobro odrađeni SEO može imati dugotrajne rezultate povećanjem prihoda i pozitivnim utjecajem na vidljivost poslovanja na mreži. Dobar web ima relevantan, detaljan i koristan sadržaj za ključne riječi. Želite da upravo njih vaš web prikazuje u tražilici, što će povećati posjećenost stranice, a onda i popularnost, odnosno relevantnost na tražilicama.

U nastavku stiže pet ključnih razloga zašto je SEO koristan za male tvrtke!

1. Gradite svijest o svojem brendu

Jedna od blagodati dobivanja višeg ranga na SERP-ovima (search engine results page) je izgradnja svijesti o brendu. Kada se vaše web stranice pojave na prvoj stranici glavnih pretraživača poput Googlea ili Yahooa, vjerojatnije je da će vaši potencijalni kupci vjerovati vašem brendu kada pretražuju određeni pojam, nego drugim brendovima koje nemaju snažnu mrežu prisutnost.

Zbog toga male tvrtke koje žele izgraditi bolju svijest o brendu (lokalno ili šire na nacionalnoj razini) moraju ulagati u SEO i početi rangirati na ljestvici za ključne pojmove povezane s njihovim poslovanjem. Nismo više u 90-ima; tražilice sada igraju značajnu ulogu u stvaranju ili, događa se, srozavanju vašeg brenda.

2. Kvalitetno korisničko iskustvo na web stranicama

SEO će vlasnicima malih tvrtki pomoći u stvaranju bržeg i korisnijeg web mjesta. Iako se većina ljudi i dalje drži stare definicije SEO-a, misleći da se radi samo o optimizaciji za tražilice, danas SEO također treba poboljšati korisničko iskustvo.

Dobro strukturirane, jasne i uredne web stranice uvjeravaju slučajnog posjetitelja da ostane duže, čime smanjuje stopu napuštanja početne stranice i povećava broj pregleda stranica. Slično tome, visoko relevantan sadržaj (prodajne stranice i članci na blogu) čini vaše kupce i klijente sretnima jer je vjerojatnije da će dobiti odgovore na svoja pitanja, riješiti im hitne probleme i pomoći im pronaći točno ono što traže na vašem webu.

Ako je SEO dobro odrađen, vaši korisnici su sretni, što veseli i tražilice jer vole svojim korisnicima pružati visokokvalitetne informacije.

3. Dovodite VIŠE kupaca

Priznajmo, jedan od glavnih razloga postojanja web stranice je izdvajanje od konkurencije i povećanje baze korisnika. Inače, zašto ulagati u marketing, zar ne? Tvrtke koje imaju web stranicu optimiziranu za SEO dovode više kupaca i rastu dvostruko brže od tvrtki koje ga nemaju.

SEO je vjerojatno najučinkovitija i najpristupačnija marketinška strategija koja postoji danas. Štoviše, dovest će samo kupce koji aktivno traže vaš proizvod ili uslugu!

Ako ste spremni potrošiti nekoliko sati vremena, energije i male količine novca, SEO će vam pomoći da dovedete “ciljani” promet na vaše web mjesto i na kraju više kupaca u vaše poslovanje od bilo koje druge marketinške taktike koju ćete ikada koristiti.

4. Bolje stope konverzije

Web stranice optimizirane za SEO učitavaju se brže, lako se čitaju i pregledavaju te će se pravilno prikazati na gotovo svim vrstama uređaja, uključujući mobitele i tablete. Web stranice koje se lako čitaju vjerojatnije će privući i zadržati pažnju čitatelja ili posjetitelja – tj. vjerojatnije će postati vaši vjerni kupci, pretplatnici i posjetitelji koji se vraćaju.

5. Postajete konkurentniji

Uzmimo primjer dva poduzeća koja se bave istom industrijom i prodaju slične proizvode po sličnim cijenama. Jedan od njih ima optimiziranu web stranicu, dok drugi nema. S obzirom na to da je sve ostalo jednako, koja tvrtka misli da će privući više kupaca na svoje web mjesto iz lokalnih pretraživanja? Koja će tvrtka vjerojatno brže rasti i postati uspješnija?

Tražilice i SEO su vrlo moćni. Ako se vaši konkurenti bave SEO marketingom, jednostavno se morate zapitati zašto vi još niste uložili u takvu strategiju.

Ako sam vam uspjela dočarati sve ljepote SEO optimizacije, ali imate još pitanja, slobodno me kontaktirajte!