O MENI

Bok!

Ja sam Tena, osnivačica Goodzille i copywriter. Volim strateško pisanje, fascinirana sam rješavanjem problema, a pisanjem i suradnjom s društveno odgovornim brendovima trudim se poboljšati svijet oko sebe.

Sentimentalnost mi nije strana pa je zato i obrt nazvan prema jednom od simpatičnih projekata iz studentskih dana – GOODZILLA je svojedobno trebala biti prvi hrvatski portal sa samo dobrim vijestima. U tom kontekstu (ali malo drugačijem izdanju), GOODZILLA nastavlja pisati i promovirati pozitivne stvari u Hrvatskoj i šire.

Od novinarskih dana do trenutnog posla u copywritingu, uživam otkrivajući vaše priče i kako vaši proizvodi ili usluge pokreću ljude. Ne postoji ništa ljepše od stvaranja priča o brendu s dušom.

Osim pravih riječi, trebate i strategiju. GOODZILLA vam u tome može pomoći!

PREGLED USLUGA
Kome je Goodzilla namijenjena

Ono što je pandemija svojedobno probudila – nazovimo to srećom u nesreći – pojačani je osjećaj zajedništva. Svi smo u ovome zajedno. A naše se zajednice oslanjaju na male tvrtke, poduzetnike i priče koje su u njihovom srcu. Tako se “probudila” i GOODZILLA, dobroćudna neman digitalnog marketinga koja će vas podržavati na svakom online koraku.

Dok se vi koncentrirate na svoj proizvod i poslovanje, GOODZILLA će u pozadini krojiti relevantne poruke i mrežu vjernih korisnika, kupaca i klijenata. Cilj nam je da zapamte zašto ste vi oni koje treba podržavati i u koje treba uvijek vjerovati.

Kvalitetnom proizvodu potrebna je kvalitetna poruka.

Goodzilla podržava i nastavit će podržavati
  1. male i srednje poduzetnike koji vode društveno-odgovorna poslovanja (OPG-ovi specifični za Hrvatsku; proizvodi koji ne štete okolišu, dapače, rade na njegovom očuvanju; čija poslovanja uljepšavaju i olakšavaju razne procese građanima RH te koji svojim radom šire pozitivnu priču i sliku o Hrvatskoj);
  2. kreativce čiji su radovi po svjetskim standardima, ali se glas o njima u našoj zemlji sporo širi zbog zagušenosti crnim kronikama i trač rubrikama (vrijeme je da to promijenimo!);
  3. pojedince koji svojim poslovanjem podržavaju druge, omogućujući im dostojan život i bolji način života promocijom prirodnih i zdravih navika;
  4. agencije i tvrtke kojima je u moru hiperprodukcije potrebna specijalizirana osoba za copywriting i content marketing te koja bi mogla kvalitetnije podići njihovo poslovanje, ali i brend na novu razinu.